5 Simple Techniques For یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی هم بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

خیر تا زمانی که تو بایننس لیست نشده نمیتونی از بایننس بخری. میتونی از صرافی های دیگه که تو مارکت کپ میتونی پیدا کنی بخری واسه پیدا کردن صرافی های که اون ارز رو میفروشن باید تو مارکت کپ تو قسمت سرج یا زره بین نام ارز مورد نظر رو جستوجو کنی بعد که ارز اومد رو صفحه تقریبان وسط صفحه گزینه ی دوم زده مارکت اونو انتخاب کن صرافیهایی که اون ارز رو میفروشن زده

به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، کاربران ایرانی صرافی‌های خارجی همیشه در معرض خطر بلوکه‌شدن دارایی‌ها قرار دارند و بایننس هم از آنجا که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، از این قاعده مستثنی نیست.

شما برای خرید باید قیمتی که می‌خواهید صرافی در آن قیمت ارز دیجیتال را برای شما بخرد را مشخص کنید.

در هر کجای سایت که هستید، با این دکمه به ابزارها و بخش‌های ویژه‌ سایت دسترسی پیدا کنید

وارد سایت نوبیتکس شوید و با استفاده از ایمیل و انتخاب کلمه عبور ثبت نام را آغاز نمایید.

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

لازم به ذکر است که این روش بسیار خطر ناک و پر ریسک می باشد لذا توصیه می شود که تا حد ممکن از این طریق خرید و فروش بیت کوین را انجام نداده زیرا امکان برخورد با افراد کلاهبردار و از دست دادن کل دارایی بیت کوین به دلیل برگشت ناپذیر بودن معاملات دیجیتال وجود خواهد داشت .

قبل از خرید بیت کوین، باید بدانید که نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین دارید.

نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که خرید و یا فروش ارز دیجیتال کار زمان‌بری نیست و بسیار سریع انجام می‌شود، اما شما اگر بخواهید از انجام معاملات خود سود کسب کنید باید دانش تحلیلی خود را ارتقا دهید و اطلاعات خود را روزانه بالا ببرید.

سفارش لیمیت سفارشی است که در یک قیمت خاص ثبت می‌کنید و زمانی که قیمت‌ها به قیمت مورد نظر شما برسند، تکمیل می‌شود. مثلاً فرض کنید قیمت فعلی ریپل ۰.۲۲ دلار است، اما شما طبق تحلیل خود پیش‌بینی می‌کنید که ریپل سقوط می‌کند و می‌خواهید آن را در ۰.

Report this wiki page